lördag 13 juni 2009

...busborgen, bröllop, och lugn och ro

Skönt med en helg utan några som helst planer. Dagen har bjudit på lugn och ro vilket har varit otroligt skönt. Iofs så lånade vi M;s systers barn i ett par timmar och åkte till busborgen. Full fart i tre timmar, när man har varit på busborgen kan man hoppa över träningen i ett par dagar, shit va man får springa efter dem små liven.

Efter busborgen åkte vi ner på stan och kikade på vigselringar. Jag blir verkligen rörd, tycker om mina ringar så himla mycket. Har äntligen bestämt mig för vilka ringar jag ska ha, det blir en vigselring och sedan får jag en ring i morgongåva, här snackar vi bling bling.

Idag fick vi även veta att M;s kusin J och hans sambo M har gift sig. I största hemlighet gifte dom sig med bara två vittnen och sina två döttrar. Jag är verkligen super glad för deras skull.

Nu står M i köket. Snart är det dax för lördagsmiddag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar