tisdag 30 juni 2009

...framtiden

Jag trivs jättre bra på familjeföretaget. Jag har en underbar frihet och jag har verkligen lärt mig en massa under min tid här. Men jag blir ju inte yngre, och jag har länge funderat på att börja plugga. Jag vet att jag inte är tjejen som ska sitta på kontor, jag vet att jag behöver ha ett jobb där jag får träffa nya människor och att alla dagar är olika. Frågan är, vad läser man då? Usch jag tycker verkligen det här är super stressigt. Jag har sökt några program till hösten, så vi får se hur det går. Dock vet jag inte om något av det jag sökt passar mig.. Blä!

Jag kanske ska starta eget, jag kanske ska klura fram en briljant idé och bli multimiljoner. Jag kanske ska bli artist, eller kanske skådespelerska, eller kanske en "proffsbloggerska" eller så kanske jag ska fortsätta med det jag håller på med idag, jag är ju trots allt rätt så duktig på det jag gör.

Kan man inte bara få ett tecken från ovan? :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar