tisdag 9 juni 2009

...full fart hela dagen

Dagen blev betydligt bättre mot eftermiddagen. Gjorde mamma sällskap på Erikslund efter jobbet där hon shoppade två fina skjortor till paps. Hoppas han blev glad. Sedan mötte jag upp min älskling på ICA Maxi för storhandling. Alltid lika tråkigt och behöva betala 1300 kr för fyra påsar med mat. Och hemma hos oss innebär fyra påsar med mat, fyra påsar yogurt.

Blev även en sväng förbi bolaget, måste fylla på vinlagret inför vår första helg på hundra veckor då vi bara ska får vara Elma och M. Njuta av helgen och bara ta det lugnt.

När vi sedan kom hem följde jag med M ut på hans löprunda. Jag cyklade självklart. Stannade även till hos glassbilen. Tre olika glassar blev det. Kanske blir en ikväll till kaffet :-)

Ha en trevlig kväll alla glada. Nu ska jag krypa ner i soffan och äta kvällis.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar