fredag 5 juni 2009

...helgen är inte här ännu


Äntligen helg...eller? Nja riktigt så roligt ska vi inte ha. Imorgon blir det jobb för en stor del av styrkan på Carpi. Stress stress stress, men projektet måste blir klart innan midsommar så det är bara att köra hårt. Imorgon ska även älsklingen följa med och hjälpa till så det kommer bli roligt. Ska även bli galet kul och få visa upp det fantastiska huset för honom, jag är ju rätt så stolt över vårt fina projket.

Idag har det varit en spännande dag på jobbet. Jag är verkligen en super social människa så för mig är det alltid spännande att träffa nya intressanta personer. Idag kom det två personer till jobbet och skulle utföra en tjänst. Jag kommer inte gå närmre in på detalj. En av personerna är iaf så himla rasistisk att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Han är då helt omedveten om att jag är invandrare. När jag sedan nämner mitt namn och efternamn efter dryga timme blir han helt tomatröd i ansiktet. Jag har så svårt att förstå hur man kan berätta om sina rasistiska åsikter i professionella sammanhang. Usch vad den killen fick mig att känna mig lite. Jäkla asshole.

Och en sak vill jag tillägga, if you mess whith me then you mess whith my daddy. And hi is a jug ( jugge).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar