onsdag 3 juni 2009

...kommer det nya att ta slut?

Tiden går fort, den går bara fortare och fortare för varje år som går. Jag tänker ofta på vad livet har erbjudit fram till nu och vad livet har att erbjuda i framtiden. Töntigt jag vet!
Idag i bilen påväg hem från Skinnskatteberg satt jag och funderade, jäklar alltså vad jag har hunnit med under dem senaste tre åren.

För tre år sedan var jag singel. M spelade hard to get eller nånting och jag höll på bli tokig. Tillslut bad jag väl han dra och då kom han krypandes till korset :-) Nu har vi världens bästa förhållande. Vi är verkligen ett super par tillsammans. På dryga tre år har vi hunnit bo i lägenhet som vi har sålt, vi har köpt ett hus som vi har total renoverat, vi har bytt bilar, vi har hunnit med massor med spännande resor, vi har lärt känna nya gemensamma vänner, vi har blivit gudföräldrar, vi har förlovat oss och massa där till. Nu spinner tankarna iväg på vad man ska göra här näst, efter bröllop kommer barn. Men sen då? Vad är nästa nya steg och äventyr?

Hmm! Jag måste sluta fylla min med en massa junk. Jag är iaf en lycklig tjej.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar