tisdag 16 juni 2009

...något att se fram emot

Snart har jag och M varit tillsammans i tre år. Jag hade helt ärligt förträngt det, inte medvetet men skallen har varit fylld med en massa tråkiga tankar så allt roligt har inte riktigt fått plats.

När jag minst anar det så har M hittat på nånting lurt. Han har nämligen inte glömt vår tre års dag, och har nu bokat upp oss på spa, det ligger nära GBG så vi ska spendera en dag på VANN hotell & spa där vi bara ska ta hand om varandra äta god mat och bara njuta. Sedan har han bokat hotell i GBG, där jag ska få gå på Liseberg, gissa om Elmic är glad? Efter två dagar på hotell skal vi hälsa på M;s mamma och hennes L i Varberg där dom har en super mysig stuga, hoppas vi får fint väder då kommer säkert L bjuda på en tur med båten.

Idag känner jag mig iaf lite gladare. M är underbar, han lyckas alltid få mig på gott humör. Tur att vi snart ska gifta oss, då är du min föralltid :-)

Nu väntar grillade burgare och en kall öl i soffan.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar