söndag 7 juni 2009

...söndag, slut på helgen

Helgen går så fort. Nu är det söndag kväll, och snart ska jag krypa ner i sängen. Helgen har bjudit på en massa skoj. Dock blev det en kortis helg eftersom jag blev tvungen att jobba på lördagen. Gjorde iofs inte så mycket, vi hade bra flyt och det gick faktiskt rätt så smidigt. Sen var även älsklingen med och hjälpte till så vi fick vår tid tillsammans trots allt.

Lördagens middag hos vännerna S & E var mycket lyckad. E är så himla duktig på att laga mat och både jag och M behövde lyxen och få bli bjudna på god mat.

Idag har vi städat som tokar här hemma. Trodde aldrig vi skulle bli klara. Men nu är det iaf skinande rent och nu kan vi bara njuta av veckan som kommer. Jag har även varit ute och cyklat en sväng, M tränar inför marathon och jag passade på och gjorde honom sällskap fast på cykle. Vi har även bidragit med våra röster i EU valet.

Nu ska jag krypa upp i soffan och äta fruktsallad.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar