måndag 8 juni 2009

...trötter


Dagen gick lika fort som vanligt. Känns knappt som att veckorna hinner börja innan det är dax för helg. Förra veckan spenderade jag inte allt för många timmar på vårt kontor. Blev ju tvungen och hjälpa till med projektet L. Det kommer även bli så denna vecka också. Har iaf berg med papper som jag måste hinna stöka undan, jag ska även hinna blir klar med en upphandling, stressigt värre.

Hade ett galet shoppingsug idag. Bestämde mig för att möta upp M på stan efter jobbet för att dämpa mitt begär. Men som vanligt när man är as inställd på shoppa så hittar man absolut ingenting. Blev ett fjuttigt halsband från HM. Jaja!

Nu står M i köket och fixar middag, jag ska hoppa upp i soffan med ELLE. Känner mig trött. Hoppas jag känner mig lite piggare imorgon.
... imorgon kommer glassbilen, wieee
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar