måndag 29 juni 2009

...underbara sommar

Jag är så otålig, vill inte vänta mer. Nu får han ta och höra av sig med den där förbaskade offerten så man kan boka nån gång. Hur lång tid ska det behöva ta?

Helgen har varit helt underbar. Strålande solsken och en massa bad i poolen. Jag älskar verkligen sommaren, Sverige är helt fantastiskt när man får sol och värme.

I Fredags hade vi vårt klassiska "fredags mys". M lagade god mat och jag låg i poolen med ett glas vin och en bok.

Lördagen spenderades med vännerna M och M och M (det sista M:et är ju självklart monstret.) Vi tog det lugnt hemma hos oss, badade och solade. På kvällen bjöd M-Å och B på middag vilket också var trevligt.

Söndagen bestod av måsten, som vanligt. Men när alla måsten var uträttade lånade vi mams och paps cab och åkte ut till Ängsö. Super mysigt och sitta på bryggan och äta mat. Iofs så var det en tokig tant där med sitt fiskespö, trodde nästan att hon skulle haka fast mig i kroken när hon stod där och kasta typ 1 meter ifrån oss. Crazy tant.

Nu är det en ny vecka här på Carpi, solen skiner och jag hoppas att det kommer bli en bra vecka.

Snart lunch.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar