måndag 6 juli 2009

...brudfrilla = ångest


Idag när jag har haft luckor på jobbet har jag passat på och surfat runt på lite hemsidor med brudfrillor. Jag har hittat massor som jag gillar, men hur ska man kunna bestämma sig? Jag blir ju tvungen och ha med mig en bild, känns svårt och förklara på engelska hur man vill se ut.

Ohh varför gifter man sig bara en gång i sitt liv? Jag vill ju ha alla frisyrer? Hade verkligen bestämt mig för utsläppt hår, men nu börjar jag tveka. Vad är snyggast till slöja? Utsläppt eller uppsatt? Hm!

Slöja får jag låna av min kära vän M, dock vet jag inte om jag vågar. Tänk om väskan försvinner och likaså din slöja? Då skulle jag få smisk :-)

Dags för mig och ställa mig i köket. Trevlig kväll!

/E

2 kommentarer:

  1. Haha du får inte smisk om den försvinner... Jag har ju inte tänkt använda den nån mer gång i livet ju!=)

    Frisyr är svårt. Jag hittade bilden på min samma vecka som bröllopet va...

    Puss

    SvaraRadera
  2. Hihi jag valde mellan den bild jag hade och den på Eva Longoria som du också skrivit ut, superfin!

    SvaraRadera