onsdag 15 juli 2009

...en helt vanlig onsdag

Oh va roligt jag hade igår. Jag tyckte fröken Spears var grym. Inte så mycket sång från hennes sida men det gjorde mig inget. Jag tycker hela showen var tokig och man blev underhållen från början till slut. Det var trevligt och får träffa M och M, som by the way bjöd på en grym pastasallad :-)

Nu närmar sig semestern. Jag borde känna mig super laddad, men det känns sådär. Har skrivit en lista på vad jag bör hinna med innan jag får vara ledig i tre veckor, och som det ser ut nu så är listan lite för lång för att allt ska hinnas med. Jag får köra hårt.

Nu har solen hittat hit igen, känns bra. Hoppas den stannar kvar här i ett par veckor nu.

Nej nu måste jag sätta fart här. Kom två timmar senare än jag brukar så tiden kommer inte riktigt räcka till idag och jag vill ju knappast jobba övertid när solen skiner.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar