fredag 3 juli 2009

...jag har världens bästa kille

Middagsmenyn för kvällen

Min och M:s första resa tillsammans var till Cancun i Mexico. Då hade vi varit tillsammans i dryga tre månader och vi bara bestämde oss för att packa våra väskor och dra. När vi väl kom till Mexico så hade vi otur med vädret och hotellet var hemskt. Vi checkade då in på ett lyxhotell en natt för att ladda om. När vi sedan kom tillbax till vårt hotell såg vi till att det ordnades ett nytt hotell till oss. Då blev det mycket bättre, och idag är det absolut den resa jag minns mest. Vi hade det helt underbort trots stormväder.

Idag överaskade M mig med Mexikanskt tema på maten här hemma, och alla som känner mig vet att jag älskar Mexikansk mat och M gör inte det. Så för min skull har han ordnat fyrrätters middag med Mexikansk öl och annat mys. Han är verkligen världens bästa.. Så nu är det dags för fredagsmys...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar