fredag 10 juli 2009

...nu är det slut på veckan


Denna vecka har verkligen gått super fort. Har haft fullt upp på jobbet och då rullar det på. Har varit en bra vecka med tanke på omständigheterna. Jag blev lite extra glad när en kollega kom med blommor till mig. Han hade plockat dom i sin trädgård och tyckte jag behövde ha blommor på mitt kontor :-)

Helgen kommer vara rätt så lugn. Inga direkta planer. Ikväll är det vårt traditionella fredagsmys med god mat och godis. Synd att det bara är skit på tv, och alla bra filmer har vi redan kikat på.

Imorgonkväll ska vi eventuellt åka ner på stan och ta ett par drinkar på Circus. Hoppas stället uppfyller mina förväntningar.

Jag skulle även vilja pyssla lite här hemma. Jag är galet sugen på att göra om vårt sovrum, jag skulle vilja ha det lite mer personligt. Kanske lite åt det lantliga hållet. Ska bara försöka övertala M, han vill att vårt hus ska vara futuristiskt så jag kommer nog få jobba hårt med övertalningen.

Trevlig kväll

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar