tisdag 28 juli 2009

...semestern fortsätter

Semestern flyter på i ruggigt snabb takt. Vi har nu haft semester i 9 dagar av 21. Förra veckan åkte vi iväg på en mini roadtrip. Det blev Gbg och Liseberg samt en lite tripp till M:s mamma och hennes L. Vi passade även på och åka till Ullared.

Idag har jag och mamma varit i Stockholm och shoppat. Jag uppdaterar lite med bilder. En bild säger ju trotsallt med än tusen ord.
Jag och M på Liseberg. I bakgrunden syns Balder som vi fick åka i spöregn. Suck! Skoj hade vi iaf.

Andra dagen i stugan där det bjöds på kubbspel. Självklart spelade vi tjejerna mot killarna. Och vi tjejer kammade hem segern eftersom en viss L missade kungen från tre meters avstånd.

Jag och M gick bananas på Gekås i Ullared. 1400 spänn fattigare och en jäkla massa prylar rikare. Gekås är en upplevelse :-)


Nu ska jag och M avnjuta en kall öl.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar