torsdag 27 augusti 2009

...en härlig torsdag

Bellagio, snart älskling snart...(bild tagen när jag var där för 3 år sen)


Dagen började riktigt härligt, M kom upp med frukost på sängen och jag fick njuta av en lugn stund i sängen. När man får en bra start på dagen brukar hela dagen fortsätta på samma sätt.

Allt har löst sig med resan för grabbarna som ska till Barca. Alla kommer betala och ingen tyckte att jag hade gjort fel. Känns skönt.

Jag sitter just nu med en upphandling som ska lämnas in idag. Några som detaljer kvar att justera sedan är jag klar med den. Hoppas vi får det jobbet, jag har lagt ner mycket tid på upphandlingen.

Idag ska M springa blodomloppet. Han är jäkligt taggad. Jag hoppas det går bra, annars kommer han sura :-) Innan det ska vi gå en sväng på stan, om han är på topp så kanske han låter mig köpa något roligt fast jag har köpstopp. Efter loppet blir det mat hos svärmor, det ser jag fram emot.

Nu är det back to work som gäller för mig.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar