måndag 17 augusti 2009

...en ny vecka

Nu har vi rivstartat denna vecka. Jobbet är helt galet nu, har så mycket att göra så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Hoppas dock på att bli klar med delårsbokslutet imorgon så jag kan hinna med något annat än bara siffror.

Helgen har varit rätt lugn, fredagen bjöd på shopping med mams och traditionellt fredagmys.

Lördagen pysslade vi här hemma, vi satte upp gardiner vid middagsbordet, shoppade elprylar och tillslut hittade vi dem perfeka stövlarna till mig. Inte riktigt så höga som jag hade tänkt mig men jag är iaf supernöjd. Kvällen bjöd på vin hos vännerna J och T, även M-Å gjorde oss sällskap.
Söndagen är städdagen, usch. Men större delen av söndan spenderade vi i soffan med friidrotts VM. I´m loving it. Herr Bolt är ju grym.

Mina nya stövlar :-)

Vår el ritning, M gjorde ritningen och jag fick färglägga :-)

Nu tillbax till dom där el prylarna. Vi har snart bott i vårt hus i tre år. Allt invändigt är klart, förutom någon liten detalj. Utvändigt är också det mesta klart, men vi har ingen utebelysning vilket får vår super stora tomt och se väldigt omysig ut. Nu äntligen har elektrikern bestämt sig för att göra vår el utomhus och vi är så glada för det. Nu har vi shoppat en massa lampor (som är galet dyrt) och på onsdag ska vi få upp all belysning. Det kommer bli så galet mysigt. :-)

Alla dessa lampor

Har precis kommit hem från träningen, mams hade laget jätte gott bröd till oss med köttfyllning. Du är bäst momy och det var galet gott. Nu blir det en lugn stund i soffan för min del, min galna M ska ut och springa.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar