onsdag 12 augusti 2009

...i like hösten

Hösten närmar sig med stormsteg och det är verkligen min absoluta favorit årstid. Jag gillar inte kylan, men jag älskar höstmodet. Jag har läst den nya Elle slaviskt och hösten kommer bjuda på en massa härliga kläder som jag ska fylla gardaroben med. Hela den här veckan har jag kikat runt på massa nätshopping men hållt mig. På fredag ska jag och mams shoppa och jag hoppas att stan bjuder på en massa snyggt.

För att göra min gardarob lite roligare inför hösten ska jag inhandla följande:

- lårhöga stövlar
- mysiga koftor
- skinnbyxor eller byxa med skinndetaljer
- collagetröja med roliga detaljer
- röda skinnhandskar
- nya jeans, gärna i en klassisk färg
- en ny kappa (kanske en päls)

Sedan vill jag köpa nya accessoarer, nytt smink och lite nya underkläder. Hoppas verkligen Västerås har något roligt att bjuda på :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar