onsdag 26 augusti 2009

...lite gladare

Nu känner jag mig lite gladare. M har kramat mig en massa plus att han har kört bugulubugulu och då kan man inte annat än och skratta. Han är bra min M.

Jag fick även ett litet paket från HM. Min fejk päls kom idag och den var verkligen super fin. Först trodde jag att jag skulle se ut som en ryss, men nej nej jag var faktiskt riktigt gullig..

Den ser rätt svart ut på bilden, men det är den inte. Den är sådär läckert grå :-) Nu får hösten ta och pallra sig hit.
/E

3 kommentarer:

  1. Hej! Tack för din kommentar :-) Du kan inte visa en bild på hur den ser ut på? Om du inte vill lägga upp den i bloggen kanske du kan maila mig den iaf..? Så svårt att veta när man bara ser en bild! Kramar

    SvaraRadera
  2. Kan du inte visa hur den ser ut på?

    SvaraRadera
  3. skulle också vilja se hur den ser ut på, är riktigt sugen på den :)

    SvaraRadera