måndag 10 augusti 2009

...tillbax till verkligheten

Idag var det dags för mig att komma tillbaka till verkligheten Kändes tungt och stiga upp, inte för att det var jobbigt och ta sig till jobbet, mest för att jag knappt har sovit i natt. Galet varmt i sovrummet och så hade jag nog sovit lite för länge mellan lördag och söndag så jag var inte speciellt trött.

Jag älskar rutiner, jag älskar och stiga upp varje morgon och veta vad jag ska göra. Denna vecka är fullsmockad med jobb, högarna har växt sig stora som berg på mitt skrivbord och listan är lång med måsten . Hann med en massa idag, arbetsdagen avslutades med ett möte för hela Carpi, ett tråkigt sådant. I höst kommer jag få en massa nya arbetsuppgifter, bla så ska jag inreda våra passivhus i Skultuna som kommer bli grymma. Ett av husen ska jag få inreda med möbler eftersom det kommer användas som visningshus, kommer bli skoj. Jag gillar nya utmaningar och ju äldre jag har blivit har jag insett att jag älskar och jobba och ta mig an massa nytt som kan lära mig något inför framtiden.

Jag har även tagit tag i träningen igen, jag vill ju inte vara en fet brud i Vegas :-) Så nu jäklar ska fettet brännas. Idag blev det ett pass på gymet och imorgon ska jag och min lillebror spela badminton.

Nu är det dags för mig att krypa upp i soffan och invänta M:s nybakade bröd så man kan få sig en kvällsmacka, jag har även en Elle fullproppad med härligt höstmode som väntar på mig.

/E

1 kommentar: