torsdag 20 augusti 2009

...vardag

Vilken dålig bloggerska jag har varit senaste tiden. Det har liksom varit vardag och den bjuder mest bara på jobb, träning, matlagning och sömn. Vi har även följt friidrotten slaviskt.

Men nu närmar det sig helgen vilket ska bli skönt. Imorgon är jag ledig från Carpi och ska tjänstgöra i tingsrätten. Jag är alltid lika förväntansfull inför mina dagar i rätten. Dagarna är så intressanta och timmarna bara flyger iväg.

Idag fick M ett mail från Kanal5, vi ska få sitta som publik på söndag under inspelningen av "vem kan slå filip och fredrik" vilket ska bli galet skoj. Roligt att vi ska få vara med som publik två gånger.

Nu har jag infört köpstopp här hemma (igen). Vi har varit helt galna denna månad och jag har precis insett att jag har köpt 6 par skor dom senaste 5 veckorna så nu får det vara bra. Resan närmar sig och pengarna måste växa till sig på kontot. Jag ser inte fram emot Amex fakturan denna månad.

Nu ska jag hejja på Emma Gren.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar