onsdag 12 augusti 2009

...wedding update

För ett par veckor sedan gjorde jag en lista på vad som behövdes fixas innan den stora dagen. Det har tillkommit lite nya grejer och mycket börjar bli klart.

(X) Bestämma datum
(X) Boka vigsel via LVB där det mesta ingår ( blommor, fotograf, limo, tårta, champagne mm)
(X) Beställa klänning
(X) Köpa skor
( ) Köpa underkläder
( ) Boka frisör eller köpa prylar så jag kan fixa mitt hår själv. Jag gillar inte när någon annan ska göra det åt mig.
(X) Boka bröllopsmidda
(X) Boka cirque du soleil
( ) Skicka in en hindersprövning
(X) Köpa ringar (vi får dem den 28:e augusti)
( ) Köpa morgongåva
(X) Fixa slöja (lånar finas M:s)
(X) Boka frisör hemma i Sverige för att fixa färgen innan vi åker
( ) Köpa ev. smycken
(X) Hjälpa M och fixa hans kläder och skor
( ) Boka nytt hotell i Vegas eftersom Vdara inte kommer bli klart
(X) Fixa inbjudningar till vår fest den 28:e november

Så ser det ut för tillfället. Kommer säkert dyka upp nya grejer. Det känns iaf som att vi har läget under kontroll.

/E

1 kommentar: