torsdag 20 augusti 2009

...wedding update

För några dagar sen provade jag min klänning igen (för tusende gången), denna gång med slöja och skor. Slöjan hade jag lånat av fina M. När jag stod i sovrummet och M skulle ta bilder bakifrån så kommenterade han att slöjan inte har samma färg som klänningen. Tanken hade inte ens slagit mig att den kunde vara så.

När jag sedan jämförde slöjan och klänningen insåg jag att M:s slöja faktiskt är i ivory och min klänningen är kritvit. Jäkla jäkla skit den var ju så fin. Tvingade över mamma så hon fick kika om det gick ändå och det tyckte varken hon eller M och innerst inne inte jag heller. Men jag ville ju så gärna ha nånting lånat... Nu har jag iaf köpt en ny likadan slöja fast vit.

Tack söta M för lånet, men det får bli något annat lånat :-(

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar