måndag 7 september 2009

...den där myggan

En suddig bild på moi, så känner jag mig idag.

Inatt har jag sovit så dåligt som man bara kan sova. Har nog vaknat en sisådär 10 gånger. Det hela började med att jag och M började jaga en mygga mitt i natten. Den surrade runt öronen på oss och varje gång vi tände lampan för att se den så vi kunde mörda den var den borta. Så efter vi hade jagat den typ 3 gånger blev det as svårt och somna om. När jag väl somna så var drömmarna helt galna, jag var fast på en ö, helt ensam och det var galet med ormar och spindlar, värst av allt var ju att jag blev jagad av kannibaler . Jag vet att det låter töntigt, men för mig var det as verkligt. Nu sitter jag på jobbet med största koppen kaffe och längtar efter att dagen ska ta slut så man får sova.

Tänkte bara nämna lite kort hur helgen har sett ut:

Fredag: Självklart var det dags för fredagsmys. Vi åt tacopaj :-) och kikade på Män som hatar kvinnor. Den var ruggit bra, men riktigt otäck. Måste även tillägga att i fredags blev jag spådd för första gången i mitt liv, lite läskigt men shit hur kunde hon veta allt?
Lördag: Började dagen men en lång frukost i soffan, sedan blev det lunch hos mams och paps. Efter det åkte vi och kika på bil, sedan en sväng på stan och kvällen bjöd på mat hos vännerna J och T som hade gjort världens godaste efterätt.
Söndag: Lunch hos svärfar. Sedan inköptes höstblommor. Rensade förrådet, det var riktigt tungt att städa undan utemöblerna och tömma poolen. Snacka om kass sommar i år.

Nu ska Elmic jobba vidare.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar