torsdag 24 september 2009

...en perfekt dag

Idag känner jag att jag har så mycket att glädjas för. Vaknade super trött men insåg ganska snabbt att det inte finns något alls att gnälla över, tröttheten går ju alltid över efter morgonens första kaffe.
Jag har ju verkligen världens bästa liv enligt mig själv. Jag har en underbar fästman (har aldrig kallat han för det förut, hehe) som ställer upp för mig dygnet runt. Han stöttar mig i alla min tokiga val, han finns där för mig när jag har en jobbig dag på jobbet han är bara en sån där kille som är otroligt unik.
Sedan så har jag världens vackraste föräldrar, oj oj oj utan dom vore jag ingenting. Jag har en pappa som är helt otrolig, han är världens kämpe och jobbar stenhårt. Han har alltid tusen bollar i luften och för det mesta lyckas han hålla kolla på alla dessa bollar. Han är verkligen min hjälte och min stora förebild som gång på gång visar att ingenting är omöjligt om man kämpar.
Min mamma är min ängel, hon är min finaste vän och hon finns alltid där för mig. När M är bortrest och jag inte kan sova är min mamma bara ett samtal bort. Hon är min klippa och hon ger mig alltid en massa kloka råd.
Sedan har vi min grymma lillebror. Vi har våra fajter än idag trots att båda är vuxna, men shit va jag älskar han. Han har äntligen tagit tag i sitt liv och jag är så stolt över honom. En dag kommer han blir nånting stort, kanske gå i pappas fotspår? :-)

Sedan har jag alla dessa goa människor som finns i min närhet. Min kära vän J som alltid är en jäkle på att lyssna. Min fina vänner M och M i Stockholm som är världen vackraste människor. Jag är så glad för deras skull, snart blir dom tre och enligt mig kommer dom bli världens finaste lilla familj. J och T är också helt underbara, dom står alltid ut med mitt tok, och ledsnar aldrig på alla grodor som kommer ur min mun. Jag kan inte nämna alla underbara människor som finns i min närhet, men ni är inte glömde, jag lovar.

Se till och ta hand om varandra, livet är för kort för en massa bråk och tråk.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar