måndag 14 september 2009

...i have a dream

Ibland så blir min skalle lite fundersam. Jag tänker på många olika saker och idag har tankarna snurrat runt en dröm jag haft läääänge men har varit både lat och bekväm för att ta tag i den Jag älskar ju kläder och skor, mitt intresse är huge och det är det för tusen andra tjejer också. Me jag älskar inte bara att köpa kläder jag har ett intresse för dess historia, tanken bakom plagget och allt runt omkring. Jag har alltid sett mig själv arbeta med kläder på något sätt, vilket vet jag inte riktigt. Nu funderar jag på om jag ska förverkliga en dröm, börja smått men satsa stort. Jag behöver bara ta arslet ur vagnen. Jag ska forska lite imorgon hur man kan gå till väga, jag vill detta jätte gärna, men jag kommer inte sluta jobba på Carpi, detta ska liksom vara ett litet sidoprojekt till att börja med.

/E

2 kommentarer:

  1. Det låter jättespännande och passande för dig! Vad är det för projekt du tänkt dig..?:)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Vad är det för hemligt projekt du tänkt starta..? Jag är nyfiken ju!=)

    Om du berättar din hemlis så har jag en hemlis att berätta för dig...;)

    SvaraRadera