fredag 25 september 2009

...psykfall

För ett par dagar sedan fick jag ett sms på serbiska där jag fick frågan om numret som personen hade sms:at tillhörde mig. Jag svara då ja och frågade vem det var som undra. Till svar fick jag att personen hade hittat mitt nummer på nätet och att han tycket jag var söt. Hela tiden så skriver personen på serbiska. Jag svara då och frågar vad personen vill mig. Han svara då att han vill ha kontakt med mig och jag struntar då och svara. Ett par minuter senare kommer ett till sms och personen frågar varför jag inte svarar. Jag skriver tillbaka att han ska sluta sms mig. Han skriver då ett sms och påstår att han hört att jag var en bra tjej men så var visst inte fallet. Jag svara då inget på det.

Idag kommer det ett nytt sms från samma person där personen frågar om han får ringa mig och om jag är singel. Jag svara då självklart nej och att jag inte är singel. Snabbt får jag till svara att han vill ringa mig om tio minuter och att han hoppas att han inte stör. Jag svara då att han inte ska ringa mig och att han stör. Typ tio minuter senare ringer min telefon, jag svara då självklart inte. Nu har jag inte hört något mer från honom idag, men hör han av sig igen får paps eller M ringa han och be han lägga av. Jag tycker det är lite obehagligt och vågar inte själv be han dra.

Nu är det iaf fredag och idag ska Elma njuta av fredagsmyyys. Först blir det nog städning, huset ser ut som skit och imorgon får vi ju besök.

/E

1 kommentar:

  1. Usch vilken läskig typ! Matte får ringa och skrämma honom lite.

    Kraaaam

    SvaraRadera