onsdag 7 oktober 2009

...det börjar kännas bättre

Jag har varit så arg och ledsen dom senaste dagarna. Jag har varit arg på människor som jag trott har varit mina vänner och jag har varit ledsen på människor som ljuger. Jag har även varit ledsen på människor som bara inte kan släppa det som har varit och gå vidare. Men nu är det slut med det.

Igår stannade jag hemma från jobbet. Jag hade galet ont i ryggen och samtidigt kände jag att jag behövde vara ensam en stund och rensa skallen. Jag har lovat mig själv att det måste vara slut på tårar nu. Jag har en grym resa att se fram emot, ett grymt bröllop och förhoppningsvis en rolig fest. Finns inget att gråta över. Man måste liksom gå igenom lite tuffa perioder för att kunna njuta av det som är bra (det har hänt mycket jobbiga saker dom senaste dagarna). Jag känner mig iaf lite starkare idag.

Veckan har än så länge bjudit på mycket mys med familjen. I måndags var vi barnvakt åt världens bästa T och N. Vi busade och åt god mat som L hade lagat till oss. Jag var även till Ursulas och kikade på klänningen, den kommer verkligen bli super fin. Igår blev det middag hos M:s pappa T och idag bjuder svärmor på middag. Härligt och får umgås med familjen.

Idag är det en stor dag för oss på Carpi. Se till och håll alla tummor och tår för oss. Det behöver vi.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar