måndag 19 oktober 2009

...en ny vecka, och det blir full fart


Bali mars 2009

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker.

Helgen har varit strålande. I lördags träffade vi vännerna M och M. Kvinnliga M:s mage hade vuxit en massa och blivit stor och hon är så söt så att det inte är klokt.

Veckan kommer bjuda på jobb jobb jobb i sjuka mängder. Måste hinna med allt innan jag åker, annars blir det svårt att slappna av. Sedan hoppas jag bara att dom sista pusselbitarna faller på plats så man kan sluta tänka på jobbet helt och hållet under tre veckor.

Denna vecka ska den även hinnas med att hälsa på familjen, frisörbesök, tjejmiddag, hämtning av ringar, hämtning av klänning, packa, städa huset och allt sånt där smått som man måste hinna med innan resan.

Nu ska jag kika runt på lite roliga bloggar medans M står i köket och slavar. Idag blir det min favorit, prinskorv med potatismos. Mums. Är han inte underbar min fina kille?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar