torsdag 1 oktober 2009

...inte skoj och träna

Jag har alltid tyckt om att träna. Det är verkligen världens skönaste känsla och komma hem efter ett bra träningspass. Men den senaste tiden har jag tränat super duper lite och jag har verkligen noll motivation.

Varje gång jag är hemma hos mamma så väger jag mig, vilket absolut inte är roligt, jag börjar liksom bli en liten tjockis och trots att jag ser siffrorna på vågen så har jag liksom ingen lust eller ork och ta tag i det. Det börjar bli lite deprimerande och forsätter det såhär så kommer nog jag snart se ut som en val.

Jag har alltid haft en jobbig relation till mat, hur kan den vara så tvärtom nu. Nu vill jag inget annat än och äta och inte göra nånting annat.

Hjälp, hur får jag tillbax träningsmotivationen?

/E

2 kommentarer:

  1. Du är världens finaste!!! Inte i närheten av en val eller tjockis (jag däremot...;-)).

    Och äta ska man. Livet är till för att njutas av.:-)

    SvaraRadera
  2. Maria

    Söt du är Ibland kommer man in i perioder då man spyr på sig själv. Men det går nog över snart.

    Du får ju vara en tjockis, du är ju två :-)

    Kom till V-ås snart, vi saknar er.

    Puss

    SvaraRadera