lördag 3 oktober 2009

...så jäkla ledsen

Dryga tre veckor kvar och då ska det skita sig. Nu verkar det vara så att min kära frisör inte kunde hålla käften om vårt bröllop. Så nu har det kommit fram att personer som inte borde känna till bröllopet känner till det. Jag är så jäkla ledsen och arg och besviken och sårad och allt annat skit man kan vara. Har gråtit i flera timmar nu.

Jag är så trött på människor som inte kan hålla käften. Det är bara en tidsfråga innan alla vet om det.

Vad gör man? Ska man berätta för alla, eller ska man låtsas som ingenting?

/E

2 kommentarer:

  1. Vi tycker inte att ni ska säga nåt. Ni har lyckats hålla det så länge nu. Förhoppningsvis har dom som nu vet om det tillräckligt mycket vett i skallen för att förstå att detta ska det hållas tyst om.

    Tänk vad många det är ni ska bjuda till festen som inte känner varken A eller F och inte kan komma att få reda på det.

    Men förstår att ni är ledsna... Vilken jäkla frisör!

    Många pussar & kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag känner inte dig personligen och hamnade på din blogg av en slump för någon månad sen. Jag måste säga att jag inte riktigt förstår din reaktion? Visst är det ledsamt med personer som inte håller vad de lovar. Men! Du har en blogg som till 85% handlar om er stora dag. Du går ut med ditt foto och bitar av ditt liv i bloggen, så du är alltså inte anonym. Om du inte vill att någon ska veta att ni ska gifta er så kanske du ska blogga om något annat? Det går inte att förstå att du ville att giftemålet skulle vara hemligt, med tanke på hur många gånger du skrivit om det i bloggen. Hur som, lycka till med allt!

    SvaraRadera