onsdag 14 oktober 2009

...wedding update


Nu börjar det verkligen närma sig. Idag är det exakt två veckor kvar till vårt bröllop. Tiden har gått så snabbt, kan knappt förstå att det är typ sex månader sedan vi bokade bröllopet. Jag känner fortfarande att Vegas kommer passa oss perfekt och att festen hemma hos oss kan bli riktigt lyckad.

För en stund sedan ringde jag och beställde tårta. Först tänkte jag ha en massa småbakelser, man va tusan, hur ofta får man köpa en superfin tårta? Jag vet inte exakt hur den kommer se ut men svart och vit har hon lovat mig att den kommer va. Kanske någon blomma? Jag väntar med spänning :-) Jag beställde en tårta för 50 personer, vi blir typ 45 så det borde räcka.

Nu får det bli den 26:e oktober så vi kan åka.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar