onsdag 18 november 2009

...ett par crazy veckor

Det känns lite som att man lever i en bubbla. Jag har fortfarande inte riktigt hunnit landa efter resan och jag har svårt och komma ihåg och smälta allt det roliga vi gjorde. Jag undrar hur länge det ska kännas såhär? Igår kikade jag på bilderna efter semestern och det var ca 1000 st, men det känns helt knäppt, trots att jag kikar på bilderna kan jag knappt minnas vad vi gjorde

Jag tror min skalle kommer återhämta sig när allt det roliga liksom är över. Nu är det ett par crazy veckor både på jobbet och privat. Det är så mycket att se fram emot och längta efter och jag tror att det som komma skall tar över minnen från resan. I november och december är nästan alla helger helt tjocka och nästa helg börjar vi dessa crazy veckor. Då har vi vår första bröllopsfest, vi ser verkligen fram emot den. Dock vet vi fortfarande inte hur många vi blir eftersom alla inte har osat och det är lite av ett stressmoment. Helgen efter det dags för julbord nr 1, en samarbetspartner bjuder på hockey och en rolig fest. Helgen den 11-12 december är det två julbord efter varandra. Fredagen bjuder vi våra grabbar på julbord, julshow och bowling och sedan på lördan ska vi äta julbord med underbara svärmor och hennes L (och hans barn) på Falkenbergskakvarnen som ska blir mycket trevligt. Lördagen den 19:e är det dags för bröllopsfest nr 2 som mina föräldrar ska anordna, hela tjocka juggesläkten och en massa god mat. Sedan kommer ju jul och nyår och förhoppningsvis så hinner man återhämta sig lite. Sist men absolut inte minst får fina vännerna M och M sin lilla bebis i slutet på december början på januari och det längtar jag efter. Känns som M har varit gravid i typ hundra år nu.

Nu är det tillbax till jobbet. Om två timmar kommer VLT och ska göra ett reportage om vårt passivhus projekt. Så snart får ni läsa om oss i VLT (igen).

Jag vill även skicka en bamsekram till kära svärmor som blir 50+. Hon ska bjuda på mat idag och det ser jag fram emot. Jag har hört rykten att trollen T och N kommer och då räknar jag med bus.

Kram/E

1 kommentar:

  1. Vi kommer såklart på er bröllopsfest! sorry om vi inte svarat.
    Kram kram

    SvaraRadera