tisdag 8 december 2009

...en lagom bra dag

Dagen på jobbet har bjudit på en massa galenskap. Först och främst så har jag så himla mycket att göra. Till på fredag eftermiddag måste jag tillsammans med revisorn har värderingen av företaget klar. Så jag får jobba jobba jobba. Men ibland blir inte dagarna på Carpi som man riktigt skulle vilja, dåliga besked, dåliga nyheter och oärlighet gör att man ibland bara vill bryta ihop. Men det gäller att hålla sig stark, inte bara för min egen skull utan för alla andras skull.

Nu har våra anställda ställt till med en massa trubbel, även såna anställda som alltid annars sköter sig. Nu på fredag ska vi ut och äta julbord och se någon julshow, men jag bara känner att det inte är riktigt passande just nu. Hm, kanske det som behövs för att alla ska bli på topp igen och bättra sig?

Mattias har varit väldigt dålig dom senaste veckorna, med feber som har kommit och gått, hosta och förkylning. Jag har hela tiden skrytit att mitt imunförsvar är grymt och att jag inte har känt av nånting. Men nu börjar jag också känna mig krasslig, blääää jag har inte tid och bli sjuk.

/E

2 kommentarer:

  1. hoppas att allt lösserrr sig gumman ..... hoppas att det blir bra till 19 dec :D mvh mirre b

    SvaraRadera
  2. Mirre - Hej fina kusin! Alltin löser sig alltid :-) Ska bli så himla roligt och träffa er. Kram

    SvaraRadera