tisdag 29 december 2009

...en nyårslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja massor, tex så gifte jag mig.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte ens om jag hade något nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja inte än iaf.
4. Dog någon av dina släktingar?
Nja, ingen släkting till mig. Men pappas kusin.
5. Vilka länder besökte du?
Indonesien/Bali och USA.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En riktig varm sommar.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Det är många datum, men det som kommer följa med resten av livet är ju självklart 20091028.
8. Vad var din största framgång 2009?
Oj, vet faktiskt inte. Kanske att jag äntligen har bestämt mig för att plugga lite.
9. Största misstaget?
Finns inga misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag var väldigt sjuk efter Bali, annars har jag bara varit lite förkyld.
11. Bästa köpet?
Min Chanel.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv, hehe. Mest pengar spenderas på resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är så mycket som har gjort mig riktigt glad, tex när jag fick veta att vännerna M och M skulle få en bebis, vårt bröllop, våra resor, Tibble projektet på jobbet och så mycket mer.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ingen speciell tror jag.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är nog alltid lika glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget speciellt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kanske inte ätit så mycket junk som jag gjort, fy bubblan det börjar ju sätta sina spår :-)
18. Hur tillbringade Kursivdu julen?
Hemma hos oss med mor, far, lillebror, Mattias mamma och hennes L.
19. Blev du kär i år?
Nej jag blev kär 2006 och har iof blivit mer och mer kär för varje år som gått.
20. Hur många one night stands?
Noll.
21. Favoritprogram på TV?
Idol och nyhetsmorgon på helgerna.
22. Bästa boken du läste i år?
Vet inte riktigt, ingen som har fastnat sådär direkt.
23. Största musikaliska upptäckten?
Ingen större upptäckt.
24. Något du önskade dig och fick?
Prylar har jag nog fått allt jag önskade mig.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Fick allt jag önska mig.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt pasta.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En riktigt varm sommar hade varit najs.
28. Vad fick dig att må bra?
Min Mattias.
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson måste jag nog säga, fast bara när han är vampyren Edward Cullen.
30. Vem saknade du?
Ingen.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar