fredag 25 december 2009

...julafton i bilder







Vi hade verkligen en super mysig julafton. Började dagen med en traditionell frukost hos Mattias farmor. Där fick vi träffa våra små troll T och N. Alla var på topp och det är alltid lika mysigt och få träffa Mattias fina farmor.

Direkt efter det stannade vi till hos min kollega M där vi släppte av liten julklapp till hans dotter. Jag tror Bamseväskan blev omtyckt :-)

Kvällen spenderades hemma hos oss med mina föräldrar och lillebror. Senare under kvällen fick vi även påfyllning av Mattias mamma och hennes L. Kvällen var mycket trevlig, vi åt gott och drack gott. Jag vill skicka en bamse kram till paps som hade gjort kanske världens godaste kalkon. Du är grym. Jag vill även tacka alla för alla fina julklappar vi fick. Hoppas ni är lika nöjda som oss.

Kram/E