tisdag 15 december 2009

...underbara snön

Jösses vad det snöar. Det är så himla härligt kallt och underbart. Det är så ljust ute och jag blir alldeles lycklig. Mattias är också superlycklig, idag ska han få köra sin snöslunga, det tycker han är manligt. Hehe!

Sitter på jobbet och mår fortfarande inte bra, dock så har jag verkligen inte ro och bara vara hemma och försöka krya på mig. Jag kan lika gärna sitta på mitt kontor och få nånting vettigt uträttat. Jag avundas människor som bara kan vara hemma, min rastlösa själv tillåter inte det. Speciellt inte om jag ska vara ensam.

Idag har jag lovat mams att jag och hon ska ta en sväng på stan. Jag ska försöka köpa julklapp till Mattias. Han har redan fixat julklappar till mig som redan ligger under granen. Jag är faktiskt inte så nyfiken i år. Jag har inte ens klämt på dom. Undra vad som händer med mig?

Nu är det back to work för min del.

Kram/Elma