onsdag 23 december 2009

...uppvaktningen tar aldrig slut

Oj vilken dålig bloggerska jag är. Ska försöka bättra mig nu när man är ledig ett par dagar.

I måndags fick jag och Mattias ännu än bröllopspresent från vår styrelseordförande. Han har frågat mig en massa gånger vad vi önskar oss och varje gång har jag svarat att vi inte vill ha några presenter. Jag har även berättat för han att jag skulle vilja grunda någon form av fond för att kunna hjälpa barn i Bosnien. Trots att kriget är över för snart 15 år sen så har barnen där nere det inte allt för lätt. Han har då lagt detta på minnet och som sagt i måndags får jag och Mattias en gåva från han och hans fru, ett kuvert med en större summa pengar och ett kort där dom skriver att detta får vara starten på vårt hjälpande. Jag och Mattias har kontaktat SOS Barnbyar och snart är vi faddrar till ett barn i Bosnien. Tack snälla S med fru. Din gåva är verkligen speciell och vi börjar med ett fadderbarn och i framtiden kanske det kommer finnas en fond att sätta in pengar på.

Kram/E