torsdag 21 januari 2010

...en helt vanlig dag på jobbet

En glad Elma åker Berlingo :-D

Idag är det tre år sen jag och Mattias förlova oss. Galet, känns som igår. När jag tänker på den dagen blir jag alldeles varm. Vi var i Stockholm, bodde fint, shoppade, åt fint och bara hade det mysigt. Förut fira vi vår förlovningsdag, men nu när man är gift så kommer vi inte göra det. Man kan ju inte fira allt, då skulle vi inte göra något annat än och fira :-)

Befinner mig på Carpi idag. Det är rätt körigt när man bara jobbar halvtid. Men det känns iaf som att jag har läget under kontroll, än så länge. Åkte en sväng till byggarbetsplatsen. Jäklar va fina husen börjar bli. Invändigt har det börjat byggas väggar och isoleras så nu kan man iaf föreställa sig hur husen kommer se ut.

Nej, tillbaks till mina papper nu.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar