onsdag 6 januari 2010

...en ledig onsdag

Dagen började helt underbart med en lite sovmorgon, vi vaknade 8,15 och min underbara Mattias gick ner och fixade frukost som vi mumsade på i sängen. Efter att ha legat i sängen lite för länge åkte vi inte till stan och tränade. Blev ett riktigt bra pass och nu känner jag mig helt trasig i kroppen. Det känns verkligen bra och ha kommit igång med träningen igen. Det är liksom inte riktigt min grej och inte röra på mig, jag mår så mycket bättre när jag tränar och kroppen känns lite fräschare.

Nu har vi iaf kikat färdigt på season 2 av Gossip girl. Inte Mattias favorit men han står ut. Imorgon är det dags för jobb igen. Hoppas bara kylan snart släpper så att våra boys kan börja jobba utomhus igen. Blir inte mycket gjort på Tibble projektet när ingen vill jobba ute.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar