fredag 8 januari 2010

...it´s friday

Wiee nu är man ledig igen. Galet. Känns som att man är ledig typ hela tiden. Men nästan vecka är det tillbaks till verkligheten på riktigt. Dock ska jag till rätten på fredag och tjänstgöra.

Ikväll är det dags för Let´s dance. Wiee jag är så laddad. Äntligen något roligt på tv på fredagskvällar när vi har vårt fredagsmyyyyyys. Det blir även lite ost och kex, min favorit :-)

Imorgon ska vi hem till Mattias kusin med familj. Frun i familjen ska stå för maten och vi ska kirra lite vin. Måste hitta något smaskigt. Vi ska även ta en långlunch på stan. Så mysigt och sitta inne och stirra på alla tokiga Västeråsare.

Söndagen kommer spenderas i bilen. Vi ska åka till Arlanda och hämta Mattias mamma och hennes L som kommer hem från Thailand. Snacka om att dom kommer få en chock av kylan. Jag tycker det är lite rätt åt dom. Jag tror även vi kommer passa på att träna.

Tråkigt inlägg, i know! Tyvär händer det inte mer än så i mitt liv just nu :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar