torsdag 14 januari 2010

...mår bättre idag

Usch vilken vidrig kväll det var igår. Jag åkte hem från jobbet för att jag mådde så sjukt illa. När jag väl kom hem så la magen av och det blev en hel del spyor. As vidrigt. När Mattias sedan kom hem mådde han exakt likadant, han spydde och var illamående. Vi la oss runt 20,30 igår vilket var ett smart drag. Imorse när vi vakna mådde ingen av oss illa. Båda var trötta i kroppen eftersom vi inte hade ätit något under hela gårdagen. Nu mår vi iaf bra. Väldigt konstigt och bli sådär dålig under en dag bara.

Denna sjukdom har iaf medfört något bra, man går ju snabbt ner i vikt. Bra för mig mindre bra för min sticka till man :-)

Nu är det mycket att ta igen här på jobbet och jag har lite smått panik. Men de ordnar sig, det gör det alltid.

Kram/E

1 kommentar: