måndag 4 januari 2010

...resor

Bilden är tagen i Thailand Januari 2008.

Det var inte länge sen vi kom hem från vår super resa i USA, men både jag och Mattias längtar redan bort. Vi har i flera år pratat med mina päron att vi tillsammans ska åka till Kroatien i en vecka, men det har liksom aldrig blivit av eftersom ingen tar tag i bokningen. Så nu har jag börjat kika på lite olika alternativ och förhoppningsvis kommer vi iväg i Juni eller September, dvs när det är lite lugnare med turister.

Vi nöjer oss som vanligt inte med en resa per år, så igår satt vi och surfade runt och kikade lite på några storstäder som vi skulle vilja åka till i vår. Vi både vill gärna tillbaka till NY, men det är mycket annat vi vill se också. Så igår började vi kika på resor till Rom, ingen av oss har varit där tidigare så det vore mysigt. Inte är det speciellt dyrt heller.


Sedan är ju jag super sugen på Thailand igen. Så förhoppningsvis så drar vi dit i slutet på 2010. Mattias är mer sugen på Malaysia, men det som blir mest prisvärt kommer vi nog välja.


Nog om våra resor, sitter hemma i soffan och "chillar" som lillebror skulle sagt. Har varit och tränat efter jobbet så nu känner jag mig helt slut. Ska nog lägga mig tidigt ikväll så man är pigg imorgon då vi får besök av en spännande person på jobbet.


Trevlig kväll/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar