tisdag 2 februari 2010

...lite mycket just nu

Nu är det fullfart överallt.

På jobbet håller jag på med årsbokslut som tar en massa tid pga fusionen och bankbyten så allt det löpande blir lidanade. Men men. Det går bra...

Skolan tar galet mycket tid just nu. På torsdag ska första uppgiften lämnas in och en vecka senare ska gruppuppgiften in. Phu. Idag hade vi vår intervju inför grupparbetet som gick strålande, så det känns rätt ok.

Dagarna räcker dock inte riktigt till, känns som att jag skulle vilja hoppa över sovandet. Idag var jag på jobbet mellan 6,45-10, sedan var det skola 10-13,30, mellan 13,30-14 hann jag med ett bankärende och 14-16 blev det jobb. Efter jobbet har jag nästan suttit och pluggat hela dagen. Roligare än så blir det inte.

Tack kollegan M för hjälpen.

Nu ska jag äta macka och sedan blir det sängen.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar