torsdag 11 februari 2010

...ska bli bättre på att uppdatera

Uppdateringen har varit kass, i know. Men mitt schema har varit helt fullsmockat och forsätter vara det.

I måndags var jag både på jobbet och i skolan, stressade ihjäl mig mellan dessa två för att hinna få nånting vettigt gjort någonstans. Lika så var det i tisdags och i onsdags spenderade jag hela dagen på MDH. Vi skrev klart vårt grupparbete och jag känner mig rätt nöjd. Godkända borde vi bli, får se hur seminariet går. Vi ska läsa igenom en annan grupps PM sedan ska vi opponera och jag har redan läst igenom det och antecknat massa som jag vill ha sagt. Så jag känner mig redo inför nästa veckas seminarie. Sedan är det tenta på fredag nästa vecka och om jag klarar den så är delkursen marknadsföring klar, jag är dock inställd på och få göra om den då det är första tentan för mig och jag kommer nog vara bisarrt nervös. Idag har jag iaf fått jobba hela dagen, känns skönt. Mycket att ta igen.

Nu när jag har studerat i ett par veckor har jag insett att jag verkligen tycker det är roligt. Jag känner verkligen att jag kommer plugga vidare, vad det blir vet jag inte ännu. Men shit va roligt och intressant det är med marknadsföring Kanske är en framtida PR kvinna, hehe.

Jag vill skicka en kram till pappa som är världens bästa chef och låter mig vara borta så mycket som jag är. Du är ett gigantiskt stöd.

/E

2 kommentarer:

  1. Gud så duktig du är! Va skönt att du verkar ha hittat rätt också. Det är ju superkul att plugga och lära sig nya saker hela tiden.

    Snart är den 24:e. Hoppas att du fortfarande hinner äta en god middag då! Ska bli kul att ses igen! Kramar

    SvaraRadera
  2. En god middag och mys med världens finaste Maria har jag alltid tid med. Längtar massor..

    Kramis

    SvaraRadera