onsdag 17 februari 2010

...skola skola skola

Sitter på jobbet och har precis gjort klart lönerna. Inkl min egen som inte längre är så rolig när man spenderar lite för mycket tid i skolan. Buhu...

Har de senaste dagarna spenderat alla min vakna tid på MDH:s bibbla där jag har tentapluggat och skrivit min första opposition. Jag känner att jag lär mig massor.

Ja ja nog om det, tänkte iaf bara skriva att under seminariet idag så fick vi redovisa samt opponera och bli opponerade. Läraren var iaf super nöjd med vår insats och sa att texten i vårt PM var mycket väl godkänd. Så idag fick jag mitt första högskolebetyg, ett G på ett väl genomfört arbete :-) (blev ett G eftersom det var det högsta man kunde få)

Nu ska jag jobba vidare här, sedan blir det tentaplugg ikväll. Jippie!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar