söndag 28 mars 2010

...en helt perfekt helg

Vi har verkligen haft en helt underbar helg. Jag älskar helger när vi hittar på skojjiga saker och ännu mer älskar jag helger när vi har spenderat dem i våra fina huvudstad.

Fredag bestod av traditionell fredagsmys med pizza, öl och självklart Let´s dance finalen. Dock blev både jag och Mattias lite ledsna när vi insåg att Solsidan var slut, buhu.

Lördagen var grym på alla sätt och vis, jag började min dag kl 8 då jag steg upp och gjorde mig iordning sedan plockade jag upp kära momy och vi spenderade 4 härliga timmar hos frisören. Nu ser jag inte ut som en Kurd med gigantisk svart utväxt, jag är även blivit ljusare. Efter frisörbesöket åkte jag hem och åt lunch sedan åkte vi mot Stockholm där vi strosade på Söder, bodde på Skandic Malmen, åt en god middag och skrattade åt Raw Comedy Club så att munnen gjorde ont. Verkligen en helt perfekt lördag.

Söndagen var nästan ännu bättre. Vi checkade ut runt 10.30 och tog sedan tunnelbanan till Östermalm där vi mötte upp världens finaste M och M och lilla O för en mysig promenad till Aquavit där vi åt en super god brunch. Lilla O var hur snäll som helst, under fyra timmar kom ett enda litet ljud från honom och det var när han ville ha mat, Alltid lika mysig och träffa er.

Nu är vi hemma efter en kaffe hos mams och paps. Nu blir de slappa i soffan framför tvn och troligtvis en mycket tidig kväll då både jag och Mattias är helt slut..

Imorgon börjar mitt nya liv igen :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar