måndag 22 mars 2010

...huvudvärk

Har en hemsk huvudvärk, men försöker låta bli och tänka på det annars blir jag på allt för dåligt humör.
Idag har jag spenderat hela dagen i skolan, vi har jobbat med vårt grupparbete och för första gången på typ 14 dagar så var vi hela gruppen. Tror vi hann med ganska mycket.

Dagen idag har inte bjudit på något utöver det vanliga så jag har inte så mycket att skriva. Ska nog krypa ihop i soffan med en kopp te. Då kanske huvudvärken går över. Kom på en sak, idag påbörjade jag mitt nya liv, no more strunt mat i veckorna men på helgerna får jag unna mig nånting mumsigt iaf. Se till och stötta mig i detta, sockerberoende Elma behöver det.

Imorgon är det nya tag. Denna vecka är crazy, skulle vilja klona mig just nu...

/E

1 kommentar:

  1. Du kommer fixa det galant! Jag tror stenhårt på dig trots att du är riktig gottegris ;)
    Kramis

    SvaraRadera