söndag 7 mars 2010

...söndag

Oh vilken härlig söndag vi haft här hemma.Vaknade tidigt för att solen väckte oss. Älskar och vakna av ljuset. Åt en härlig frukost i sängen och Mattias stirrade på Vasaloppet, jag tycker det är sjukt tråkigt så jag försökte somna om men det gick inte.

När vi sedan hade tagit oss upp ur sängen klädde vi oss varmt och åkte ut till Björnön för en härlig promenix vi svängde även förbi Tibble och hälsade på våra duktiga killar som offrar sina helger för att husen ska bli klara i tid. Ni är guld. Efter promenixen blev det ett stopp på Ikea, ICA Maxi och HM.
På söndagar får man vara lite extra lat, så vi köpte med lunch från Kajen, mums. Väl här hemma satte jag mig vid datorn och fixade min rest uppgift. Skickade in den med en klump i magen då jag inte kände mig nöjd. Men det behövde jag visst inte göra, läraren skickade ett mail ett par timmar senare och godkände den. Wiiie. Nu kan jag lägga all min tid på Mintzberg. Söta Mattias tog hand om städningen idag och jag fixade kvällsmaten som bestod av den klassiska ostbrickan.

Hoppas alla haft en mysig helg. Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar