torsdag 8 april 2010

...en dag i elmas liv


Idag har det varit en bra dag. Jobbet har rullat på och jag har inte blivit apatisk en endaste gång. Brukar bli de när jag har för mycket att göra, jag vet liksom inte vart jag ska börja och då slutar de rätt ofta med att jag bara stirrar rätt ut. Vi har även fått lite positiva besked som gör dagen ännu bättre.
Bokslutet är iaf snart klart. Känns göttit och resultatet blir hyfsat med tanke på att de har varit och fortfarande är tufft för byggbranschen.

Imorgon ska Elma vara en workning girl. Jag ska måla typ hela dagen. Vi behöver nämligen ha husen färdigmålade till nästa helg. Och de är en jäkla massa målning kvar, närmre bestämt 3 st parhus, hehe. Om det är någon av mina kära vänner så inte har något vettigt för sig på söndag så är ni välkomna ut till Tuna för att hjälpa oss med målningen. Vi ska hjälpa ett par vänner och flytta på förmiddagen sedan blir de målning ett par timmar på eftermiddagen. Jag hoppas att Enes har kirrat en grill och bjuder på lite körv.

So long/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar