onsdag 7 april 2010

...en trött elma


Känner mig helt slut i kroppen. Kanske börjar bli lite sjuk. De vore väl på tiden då jag har klarat mig hela vintern förutom i november när både jag och Mattias åkte på magsjuka, men i övrigt har jag knappt varit förkyld. Idag har magen gjort ont och näsan runnit, suck! De passar verkligen inte med sjukdomar nu då jag har fullt upp, kaos på jobbet och kaos i skolan. Jag har lyckats skjuta upp en massa både inom jobbet och skolan som nu släpar en massa vilket gör mig rätt ledsen, de är lite olikt mig måste jag säga.

Början på denna vecka har bjudit på en massa jobb, en massa skola och ännu mer jobb kommer de bli. I helgen ska hela styrkan på Carpi hjälpas åt och måla våra parhus som måste vara klara den 17:e april då de är visning. Så inte ens på helgerna får man vila. Men de är lugnt, de är bara ett par månader kvar med denna stress sen ska jag ta mig tid och njuta av våren.

Nu har min underbara Mattias lagat kyckling med curry. Jag ska hugga in och hoppas på att magen vill vara med. Hade tänkt och springa med Mattias idag, får se hur det blir med det.

/E

1 kommentar:

  1. Krya på dig min vän! Ses på söndag. Kom när ni kommer, vi är ett gäng men ju fler händer desto lättare går det. Kram, kram

    SvaraRadera